31 Mayıs 2015 Pazar

Pastel Pro Fashion Matte


Pastel rujları her zaman çok sevmişimdir ama pro fashion serisi gerçekten harika. İnstagram hesabımı takip edenler bilir ilk olarak Nude Beige rengini sadece denemek için aldığım bu seriye hasta oldum resmen :)Kalıcılığı ve yapısı çok çok iyi. Artık ikinci rengi alıp ona da bayılınca yazısını yazmak farz oldu :)
  








Renk 554 numara Hot Fuchsia. Tam bir yaz rengi özellikle bronzlaşmış bir tende düşünemiyorum :) Kalıcılık inanılmaz bir şeyler yiyip içseniz bile öyle kolay kolay gitmiyor.Sürekli ruj tazelemek bana göre değil diyorsanız pastel pro fashionlar tam size göre kızlar :) En sevdiğim özelliği de dudakta ağırlık yapmıyor yanı hiç birşey sürmemişsiniz gibi. Genelde mat rujlar da bunu yakalamak zordur dudakta kuruma ve çatlama olur ama bu rujda kesinlikle yok ( ki benim dudaklarım kurumaya meğillidir).



Burada biraz renk soluk çıkmış sizi yanıltmasın daha patlak bir pembe. Kısacası kızlar  profashion lar benden tam not aldı. Birkaç rengini daha alıcam orası kesin :)


Başka bir yazıda görüşmek üzere :)




7 yorum :

  1. instagramda takip ediyordum ama blogun takip listemde değilmiş. etiketlediğin tag sayesinde fark ettim ve hemen izlemeye aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin canimmm :)) bende hemen geliyorum bloguna :)

      Sil
  2. rujun rengine bayıldım :) bu arada instagramdan takipleşiyoruz bloğunuda izlemeye aldım ziyaretinden mutlu olurum
    ( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. bloguma hosgeldiniz:) hemen geliorum blogunuza sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. bloguma hosgeldiniz:) hemen geliorum blogunuza sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. bloguma hosgeldiniz:) hemen geliorum blogunuza sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. merhaba canım blog keşif etkinliğinden seni takip ediyorum bana da beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil